Välkommen till min blogg!

Jag som skapade den här bloggen heter Jennifer (go figure!) och jag skapade den främst för att ha något att göra på jobbet nu under sommaren då det inte händer så mycket.

Vad jag har tänkt att skriva om vet jag inte riktigt, det som faller mig in. Jag är inredningsintresserad så det får ni nog se en del. Skönhet tycker jag om också, lyx lyx lyx! Fota gör jag snarare gärna än bra men ridning är jag rätt hyfsad på, det är nog min absoluta favoritsysselsättning! Men ja, fråga något om ni undrar något, om det är någon som läser det vill säga... troligen inte haha. Enjoy!

Den här lilla krukan fick följa med mig hem från stan igår. 22kr på rean, inte helt fel!


Berry Details, Gamla Brogatan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0